מה שאתם חייבים לדעת לפני כל עסקת נדל"ן | שטח נדל"ני

שטח נדלני No Comments on מה שאתם חייבים לדעת לפני כל עסקת נדל"ן | שטח נדל"ני

קונים דירה במתחם פינוי בינוי? מס שבח עלול לדרוש מכם מאות אלפי שקלים. יש לכם כסף על העץ? מומחי מיטב פיננסים מסבירים בתוכנית שטח נדל"ני בהגשת משה הרשלר איך בעזרת תכנון מס שבח נכון תוכלו לחסוך ואף לקבל בחזרה עשרות אלפי שקלים ואלי אף יותר

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתוכנית 'שטח נדל"ני' בהגשת משה הרשלר, כמידי יום ראשון , התארחו היום שלמה שי לריה – מנכ"ל מיטב פיננסים, רו"ח דורון יום טוב – שותף בכיר, ורו"ח אליהו חורי – מומחה מיסוי מקרקעין. השלושה שיתפו בשעה מרתקת במיוחד על כל מה שצריך לדעת סביב עסקת נדל"ן ומס שבח, שיכול לעלות עשרות אלפים ועם ניהול נכון ניתן לחסוך את רובו.

רו"ח אלי חורי: "מס השבח הוא משתנה ותלוי מספר פרמטרים, עד שנת 2014 יכלו לקבל פטור ממס שבח אפילו במכירת דירה שנייה. היום זה כבר לא כך. הסיבה לשינוי הוא כדי להרחיק את המשקיעים מנדל"ן ובכך לאפשר לזוגות להגיע לדירה. ככל שהבעלים מחזיקים יותר שנים המיסוי משתנה, משנת 2014 אדם שבבעלותו דירה אחת – יש לו פטור ממס אם הוא החזיק בדירה יותר משנה וחצי. משנת 2014 אנחנו מתחילים לספור את השנים לחיוב. גם אם אדם החזיק דירה משנת 2000, הוא יהיה חייב במס רק על השנים החל מ-2014"

שלמה שי לריה – מנכ"ל מיטב פיננסים: "אני מציע להתייעץ עם המומחים שלנו שיבדקו כל מקרה לגופו, התשלום הוא רק כאשר אנחנו מצליחים לחסוך כסף, אנחנו מוכנים להשקיע בפתיחת תיק על חשבוננו כי אנחנו בטוחים בהצלחה"

רו"ח דורון יום טוב – שותף בכיר: "בעסקת שבח העו"ד מייצג את הלקוח מול מיסוי המקרקעין, קובעים יחד שומה ועל בסיס זה מחושב המס. אנחנו נכנסים לתמונה ומבצעים מספר פעולות, אנחנו מחשבים שוב את כלל הנתונים ע"מ להוריד את רמת המס, ומוציאים את מקסימום הזיכויים. עד ארבע שנים אחורנית"

"בהרבה מקרים אנחנו מרגישים כמו מפעל הפיס, להתקשר ללקוח ולבשר על החזר של עשרות אלפי ש"ח".

האזינו



0 תגובות